Over ons

Bij Mondzorg Dogterom wordt u behandeld door een medewerker die gediplomeerd is in de tandheelkundige zorg. Onze medewerkers volgen regelmatig nascholingscursussen. Wij bieden met actuele vakkennis hoogstaande tandheelkundige zorg.

Uw welzijn staat voorop

Bij ons staat de patiënt centraal. Op vriendelijke wijze wordt u ontvangen door ons balieteam. In 1 van onze mooie behandelkamers evalueren wij samen met u de gezondheid van uw gebit. Na inventarisatie van uw wensen stellen wij samen met u een behandelplan op. U wordt op vakkundige wijze geïnformeerd over de diverse behandelmogelijkheden en de bijbehorende kosten.

De hoge kwaliteit van Mondzorg Dogterom:

  • Al onze tandartsen zijn ingeschreven in het onafhankelijke Kwaliteitsregister Tandartsen (KRT).
  • Al onze tandartsen zijn BIG-geregistreerd.
  • Wij zijn lid van verschillende wetenschappelijke verenigingen.
  • Al onze mondhygiënisten zijn ingeschreven in het onafhankelijke Kwaliteitsregister Mondhygiënisten (KRM).

Kennis en vaardigheden

Om hoogwaardige kwaliteit van Zorg te kunnen bieden doet Mondzorg Dogterom veel aan scholing, bijscholing en kennis delen.

foto conrges casus HP

 

Ook willen we het team op de hoogte houden van innovatie en ontwikkelingen door middel van in-house trainingen. En wordt kennis over nieuwe protocollen en de laatste richtlijnen zowel op de praktijk als online gevolgd.

 

Het KRT

Er zijn voortdurend nieuwe ontwikkelingen in de tandheelkundige zorg, bijvoorbeeld nieuwe behandelmethodes. Daarom is het belangrijk dat de tandarts zijn vakkennis continu bijhoudt. Het KRT-keurmerk toont aan dat hij dit ook daadwerkelijk doet. Kijk voor meer informatie op www.krt.nu.

Als u kiest voor een tandarts die KRT geregistreerd is, bent u verzekerd van kwaliteit in de mondzorg.

BIG-registratie

Al onze tandartsen zijn gediplomeerd en BIG-geregistreerd. Dit betekent dat de tandarts voldoet aan de wettelijke opleidingseisen. De kwaliteit in de tandheelkundige zorg wordt hiermee gewaarborgd en u weet zeker dat uw gebit in goede handen is. Ontdek hier meer informatie over het BIG-register.

BIG-nummers van onze tandartsen: 

Joline: 09020661202
Ruud: 2902167030
Luna: 79912047402
Hans Peter: 59025901802
Annemieke: 39931761902
Adwin:  89024596002

De NVM

De NVM-beroepsorganisatie is de beroepsorganisatie van mondhygiënisten in Nederland. NVM-mondhygiënisten staat borg voor professionele, preventieve mondzorg.

 

Wetenschappelijke verenigingen

Onze medewerkers zijn lid van diverse wetenschappelijk verenigingen. Op die manier vergroten wij onze kennis op het gebied van onze specialisaties. Daarbij kunt u denken aan implantologie (Nederlandse Vereniging voor Implantologie), orthodontie (Orthodontie Vereniging voor Algemeen Practici), parodontologie of tandvleesaandoeningen (Nederlandse Vereniging voor parodontologie) en meer. Ook zijn wij aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde (KNMT).

Huisregels:

Uw bezoek

  • Bij Mondzorg Dogterom wordt er volgens afspraak behandeld.
  • Het is prettig als u bij afspraken op tijd aanwezig bent, zodat wij iedereen op de afgesproken tijd kunnen helpen. Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel kan worden uitgevoerd of zelfs moet worden verzet. Hier kunnen kosten aan verbonden zitten.
  • Kan uw gemaakte afspraak niet doorgaan? Geef dit dan telefonisch of per e-mail aan ons door. U kunt uw afspraak tot 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren. Bij het niet nakomen van een afspraak wordt bij de 2e keer een bedrag van 25 euro in rekening gebracht. Bij meer dan 2 keer niet aanwezig zonder melden wordt dit bedrag 50 euro.
  • Wij gaan respectvol met elkaar om. Uit daarom geen fysiek en/of verbaal geweld, discriminatie, intimidatie of ander ongewenst gedrag. Bij diefstal, vernieling en agressie doen wij aangifte bij de politie.
  • Respecteer de privacy van patiënten en teamleden, ook op social media.
  • Wilt u een foto-, film- of geluidsopname maken? Vraag dan vooraf toestemming aan degenen die in beeld komen of te horen zijn.
  • Wij vragen u geen dieren mee te nemen naar de praktijk. Uiteraard mag u indien nodig wel een hulphond meebrengen.
  • Bij de receptie is een rolstoel beschikbaar voor patiënten die slecht ter been zijn of gebruik maken van een scootmobiel. De baliemedewerkster of een collega kan u hierbij assisteren.
  • Bij droog weer parkeert u uw scootmobiel buiten, bij regen in de voorhal van de praktijk.
  • Om schade aan het gebouw te voorkomen verzoeken wij om uw hulpmiddelen zoals kinderwagens, buggy’s, kinderfietsjes, scootmobielen, rolstoelen etc. buiten of in de hal te plaatsen. Indien door onzorgvuldig gebruik van eigen middelen schade kan ontstaan aan de praktijk zal de receptie verzoeken uw hulpmiddel niet te gebruiken. Bij schade aan de praktijk kunnen de kosten in rekening gebracht worden. Indien u niet bereid bent om hier aan mee te werken, dan mogen wij afzien van behandeling.
  • Help ons de praktijk schoon te houden en gooi uw afval in de afvalbak.
  • Onze praktijk is uiteraard rookvrij!
  • Bij de receptie kunt u terecht voor gevonden voorwerpen of teruggevonden voorwerpen.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen.
  • Voor de rust in de praktijk hanteren wij een maximum van 3 personen in de behandelkamer. Grotere gezinnen worden over 2 behandelkamers verdeeld.
  • Door onze ruime openingstijden hebben wij een groot team met medewerkers en werken we met een flexibel werkrooster, hierdoor werken wij niet met vaste behandelaren. Dit geldt met name voor de (Paro) preventieassistentes.
  • Mondzorg Dogterom is onderdeel van Denteam groep BV

Bent u (on) tevreden of heeft u een klacht?
Wij streven naar tevreden patiënten die graag terugkomen bij Mondzorg Dogterom. Heeft u een suggestie, opmerking of een compliment, dan horen wij dat natuurlijk graag. U kunt dit ook aangeven op: www.patientenvertellen.nl

Bent u niet tevreden met de behandeling of het proces rondom de behandeling, dan is het belangrijk dat u iets met die onvrede doet. Graag gaan we vroegtijdig met u in gesprek, u kunt dit aangeven bij de behandelende tandarts of mondhygiëniste. Of bij onze klanttevredenheidsfunctionaris.


 reem 17 team